10.08.2011

Skap Det Selv- lekekomfyr av kommode

Mrs Hardy, som eg og skreiv om i førre innlegg, har laga ein ny blogg som heiter Lidenskapelse. Dette er ein samlingsstad for dei som likar å skapa noko.
Akkurat nå er det ei lita utfordring/ innsamling av "SDS"prosjekt (gjør det selv).
Difor tenkte eg det passa fint å vise sommarens prosjekt i dag:)


For nokre månadar fekk eg tak i denne vesle kommoden. Etter litt inspirasjon frå ein nettstad(som eg sjølvsagt ikkje finn nå...), laga eg ein komfyr av kommoden.


Kommoden har eg mala veldig lys blå. På skuffene har eg limt på tapetprøvar som eg har fått tak i her. Som kokeplater har limt på små vinylplater kjøpt på ein lokal bruktbutikk. Knottar kjøpt på kremmerhuset.

22 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Så utrolig fin den ble ;)
Og genial idè med plater som koketopper!
LidenSkapelse blir en fin inspirasjonskilde nå når flere linker inn sine SDS!
Og ditt eksemplar var jo knall-bra ;)
Klem May Helen

Johanna Stålros sa...

me like!

glimt av lykke sa...

Kjempestilige!

Tippe den litla prinsesså kjeme te å få mången kjekke timar med lek framføre den :)

HeiltA4 sa...

Utruleg søt!! Tenk å kunne koke middag på den :)

Hanne

MARGOT TANGEN sa...

Ååå. Du e barra så fantastisk kreative Judith!!! :-) Kjekt :-)

Refleksjon på livsvegen sa...

Flink du er :-)

the Folding chair sa...

Wow, så flott den ble! smart ide med lp-singlene som platetopper ;D

linn sa...

kjempefine! din kreativitus ;)

Mine hverdager (Anne) sa...

Genialt!!!!! Takk for tipset ♥

LIVS LYST sa...

Hei Signe!

Så herlig! Gøy å lage barnemøbler. Da kan man liksom bruke litt mer farger og være litt mer "sprø". (Forstå meg riktig ;O)

Denne var kjempe skjønn!!

Ville bare ta en tur inn og si at jeg har funnet produsenten til gardinkappen jeg skrev om her om dagen. Den heter visst Otta. Så vet du det også ;O)

Liv

Morgenstemning sa...

Kreativ- mer kreativ- MEST kreativ! Nydelig!

Øyeblikk sa...

Så kjempe fin komfyr da! Skikkelig koselig blei den :)

Eg brukte tre strøk med magnetmaling etter tips frå Flügger, men oppå tok eg to strøk tavlemaling og den er ganske tjukk - så eg måtte bruke litt kraftige magnetar. Kan kanskje vera nok med eit strøk tavlemaling då magnetmalinga er mørk grå... Berre eit tips :)

Klem Eli

Monica sa...

Kjempe fin! Smart med plater som kokeplater :)

frusunde sa...

Smart! Supersøt komfyr!

Julie sa...

Takk for koselig kommentar hos meg! Den ble utrolig søt, så kreativ du er :-) skal definitivt la meg inspirere av bloggen din :-)

Hege Pauline sa...

Takk for hilsen :=) Komfyren din ble kjempestilig, utrolig kreativ ide - tipper det er en liten jente som kommer til å ha mye glede av den!! Veldig fin og inspirerende blogg du har forresten - legger meg til som følger jeg :=) Ha en nydelig kveld :=)

Bird sa...

hellan så søt!! kjempefin!!

Familien Hegglid sa...

SÅ lekker liten sak du har laga, Judith!! :) Tipper lillejenta koser seg mye med den, og SÅÅ mange års gleder den vi gi!!
Supert! ;)

Åpent^hus sa...

veldig kul ide!
har stemt på deg på LIdenskapelse.
kan jeg få vise den på Foreldremanualen også? :)

beste hilsener fra
Åpent hus

tonje boganes sa...

Fint og kreativt!
klem Tonje

Sanne sa...

denne var jo bare helt fantastisk da :)

Marit sa...

Superdupersøt :)